ש"ס פתחה את מערכת הבחירות המקומיות; "היה ניסיון לבצע הפיכה"

איתי גדסי 1 Comment on ש"ס פתחה את מערכת הבחירות המקומיות; "היה ניסיון לבצע הפיכה"

הערב, התכנסו נציגי ש"ס מרחבי הארץ למה שהוגדר ככנס פתיחת מערכת הבחירות המקומיות | דרעי הגיב לשמועות: "אני נשאר לעמוד בראש תנועת ש"ס"

"אני לא פורש" | דרעי בכינוס הערב צילום: יעקב כהן
20:19
30.04.24
מוטי הלפרין No Comments on נתניהו במתקפה חריפה על היועמ"שית: "מפקירה את הזירה"

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

בש"ס החלו להיערך לבחירות ברשויות המקומיות שיתקיימו בעוד כשנה, הערב הוזמנו למלון 'רמדה' בירושלים, נציגי התנועה מרחבי הארץ למה שהוגדר ככנס פתיחת מערכת הבחירות המקומיות.

יו"ר ש"ס ושר הפנים, אריה דרעי, נאם בכינוס ואמר: "אני פותח כעת בירושלים את מערכת הבחירות של ש"ס לרשויות המקומיות שייערכו בעוד כשנה". הוא התייחס לחרושת השמועות סביבו בחודשים האחרונים ואמר: "בחודשים האחרונים היה ניסיון לבצע הפיכה בש"ס. הניסיון מצד כמה אנשים שכבר כמה שנים מנסים להרוס את התנועה רק משיקולים אישיים".

לדבריו, שתיקתו היתה מסיבה ממלכתית: "בעקבות חקירת המשטרה נגדי ונגד אשתי, שתקנו כדי לכבד את החקירה. היו כאלה שהפיצו שמועות שאני אוטוטו מתפטר, אוטוטו פורש. הם דאגו כביכול לצייר עצמם כמי שדואגים לתנועה כשבעצם רצו לדאוג לעצמם. האנשים האלה עשו כבר הפיכה בשנת 1999: אחרי 17 מנדטים שש"ס קיבלה".

"ראש הישיבה, מרן חכם שלום אמר לי לאחרונה בשיחה אישית בינינו: 'רבי אריה תזכור, כמה שקשה יותר אתם עושים דברים נכונים'. אני אומר לכולכם ולכל אותם אנשים שמנסים להרוס את התנועה באופן חד משמעי: חבל לכם על הזמן. אני נשאר לעמוד בראש תנועת ש"ס, אמשיך להנהיג ולהוביל את ש"ס תחת מועצת החכמים כי בית לא עוזבים".



1 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    אריה חזק ואמץ
    אוהבים אותך ואת התנועה הקדושה
    וכולם יודעים שרק בך בחר מרן זיע"א לעמוד בראש התנועה